Thursday, March 17, 2011

Apa yang dy nak tunjukkan pada aku ??

bila seseorang itu hadir dalam life aku,aku gembira sebab aku dapat buka pintu hati aku untuk menerima orang laen dlm life aku. .aku try untuk lupakan semua pe yang dh terjadi. .tp mengapakah begitu susah untuk aku lupakan??jujur aku cakap aku memang ramai kwn lelaki p 2 sume juz friend !!! please jangan tuduh yang bukan2 kalau ko xtw pe sebenarnye yang terjadi. .pe yang aku lalui aku jek tahu. .kalau ko rse pe yang ko cakap 2 tol ko jmp aku,ko slow talk dpn aku. .


bila aku mula sayang kan seseorang aku xtahu pe yang Allah nk tunjuk kan pada aku. .macam2 perkara dah jadi sejak aku kwn gn dy. .aku try nk tnye dy p aku takut,aku takut dy marah aku. .aku xnk hilang dy. .walaupun dy bukan pkwe aku p aku try nk kwn gn dy. .dy selalu wat aku ketawa. .aku xkisah kalau dy suka or sayang kt orang laen. .


bila semuanye berubah dah xmacm dulu aku akan rase sepi bila aku teringat dekat dy. .aku nk sangat dy main gitar depan aku. .lagu kegemaran aku. .dy tahu pe lagu kegemaran aku. .sbb dy care aku. .aku takut one day dy akn lupakan semua 2. .kalau dy bukan jodoh aku Ya Allah jauhkan dy dari aku supaya aku xselalu sayang dan terus sayang dy. .


bila semuanye berakhir,adakah aku akn jadi seperti dulu?? no !!! aku xakn jadi seperti dlu . .aku nk life aku betul2 berubah. .  lps ny aku nk take serius about relation aku. . bukan lagi seperti dlu !!! 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers