Tuesday, May 24, 2011

DIA ^_^ !


xsemua tahu apa yg dlm hati setiap orang kn? bg aku mengenali seseorng itu sudah ckup bhgia bg aku...aku knl gn FAZREEN mse sem 2..dy dak JKE...now aku nk story pasal dy...aku ske sngt2 kwn gn dy...kalau aku ada mslh dy la yg slalu ad gn aku...dekat melaka dy slalu jge aku..kalau jmp dy,dy slalu tenangkan aku dgn kata2 smngt dy...aku akn ingt kata2 dy...SEMUA MASALAH ADA JALAN KELUAR...ermmm...mmg tol pe dy ckp...aku slalu akn ingt kata2 dy...cme jln kluar bg setiap mslh aku,aku xjmp lg...:(...mybe aku xdpt pk scra rasional..dlm otk aku sentse pk bnda yg xtl..n now i think negatif every day...smngt aku dh hlng...aku xthu bpe bnyk mse lg aku prlukan untuk aku lupakn semua mslh aku...AYIEN maafkan mira..mira xpat nk bhgiakn ayien sbb mira sndry xbhgia..mira xnk ayien kcwa gn mira..mira nk ayien thu yg mira bkn mira yg dlu...1 jek mira mnx dr ayien,jge dry baik2... mira xmngkn seceria dlu...mse akn menentukan segalanye...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers